onalisa

 2011.08.23. 15:10

A szombati parry remekül sikerült. Elégett pár ezer kalória (sponsored by szlovák csodabogyó), elpusztult pár agysejt, és épült az eddig nem nagyon létező önbizalom.

Indulás a Cs nevű kedvenchelyről, mert mikor elmentem mellette, láttam h nyitva van aug. 20-a ellenére, töküres. Odarendeltem Kisizmost, Zsé kishavert, és írtam Zének is, hogy jöjjenek oda.

Zé hozta Tomit, és csatlakozott 2 barátnőjük is (fura lányok rozéfröccsel a kézben). Gyorsan ittunk pár malátateát, és hármasban elindultunk a Olcsi szülinapjára, Zét otthagytam Kisizmossal (...) meg a csajokkal.

Olcsiék már kezdtek befáradni, de Veróval összeültettem kishaverjaimat, és tök jól elvoltunk, míg el nem indultunk az Alterba. Pár szlovákbogyó után egyre frissebb lettem, és igencsak élveztem a zenét, és azt h végre táncikálhattam. Nem igazán vettem észre az idő múlását, de szép lassan elpárolgott mindenki, én meg felszedtem egy 26 éves medvekedvelőt, akit már láttam egykét tematikus oldalon. Táncoltunk, smároltunk, elkérte a nickemet, másnap írt. És jött a szokásos "van helyed" kérdés.  Öööö..nem tudom. Nem tudom, hogy CSAk és KIZÁRÓLAG ehhez van e kedvem. Zsé aszonta, frigid leszek, mint ő.

Sose. Inkább  a halál :D

Feltöltöttem a tematikusra a Zsé által a pubban készített képet, hát megnéztek azóta páran. Íírtak is (ááá, eddig no comment, 50év feletti párokra, és huszonéves kisfiúkra ezentúl sincs szükségem:)

Breaking: Makákószemű nemsokára 4 hónapos kiküldetésre utazik Franciaországba (fákk). Ebből nem mostanában lesz valami.

áhh, lehúzok még másfél órát, azt hazacsattogok a főnszélben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elpao.blog.hu/api/trackback/id/tr393173695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása