trouble is a friend

 2011.08.20. 16:29

Káosz és anarchia. Két hete beszéljük Zs kishaverral, hogy le kellene menni újra Alteregoba. Ezer éve nem voltak, és taszított is a hely, mert 16 éves negyven kilós fifik riszálták magukat ott.

Azt Tomika levitt egyszer mostanában minket (otthagytuk Zét a Kisizmossal, meg a Csalárd párt ) és hármasban lementünk zúzni. Én a jó öreg etilalkohol és szlovák csodák hatására nagyszerű nahgulatban voltam, táncikáltunk, meg minden, de Zs kishaver bedepizett. Én elkezdtem vigasztalni, erre odajön egy kb 190 cm magas srác és ezt mondja nekem: "Figyelj, hagyd már ott ezt a szakadékot, és válassz engem, hozzád én illek " Na, baszod erre kb köpni nyelni nem tudtam, nos EZÉRT mennék újra oda :D

Tomika nemrég hívott, hogy akkor mi a stejsz, mondtam, lemehetnénk. Na erre előadta a szűzlányt, hogy ááá, ő nem szeret oda járni, blablabla  (kispofám, iszol 3 rozéfröccsöt, azt lesz neked kedved- sátáni kacaj).

Közben be kellene nézni Olcsi kolléga szülinapjára, lesznek egy páran, de meg akarják nézni a tüzijátéknak hívott parasztvakítást, és még kérdéses, hogy hová ülnek be utána. Várom, hogy Kisizmos jelentkezzen, hogy akkor jön e ma vagy nem, szóval semmi nem biztos, semmi sem fix, csak az, hogy én ma TÁNCOLNI fogok és jól fogom magam érezni.

Most lemosom az arcpakolást és megszemlélem a tükörben a pár évvel ezelőtti hasonmásomat.

csók

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elpao.blog.hu/api/trackback/id/tr73167079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása