trollolo

 2011.08.31. 07:16

Áhh. Nem, ma meghalok. Sosetöbbet nem iszom. Hétközben, egyáltalán.

Márszejj búcsubulija elég metálosra sikerült, szerencsére Zlaticával időben leléptünk, hiába, nem megy ez a rákkendroll már lassan 32 és a halál közt. Azért az árvák könnyének háromnegyedét sikerült meginni. Remélem a térfigyelő kamerák figyelői (hahahah, na persze) jót szórakoztak az utcámban, ahogy kézzel ettem a besameles rakott csirkét, amit a mester utcánál vettem.

Reggel ötkor felkeltem, felvettem az arcom, azt most itt vagyok. Örökké fog tartani ez a nap. És este sörözés homoszekszuálisokkal (csak Szúrósszeműt ne, pls)

A kis aranyos, a tegnapelőtti randi alanya megen válaszolt :) Egyre aranyosabbakat (báhh, Lö, hagy abba, ez egy flegmahhblog)

Mára tervezett gyomortartalom: tengernyi gyomorsav, alma, este sör (B-vitamin ugye).

Tervezett cigi: öööö...elszívnék egyet, de sztem behánynék tőle.

Tervezett aktivitás: lófasz se, meghúzom magam, túlélek.

Ha koffein, vagy a szlovák csodaszer túladagolásában ma elhunynék, Lö voltam, legyetek jók, és világbéke.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elpao.blog.hu/api/trackback/id/tr763192192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása