poison prince

 2011.08.18. 11:14

A gyárban hatig. Uborkaszezon van, és Kisizmossal chtelek. Remélem velünk tart szombaton az Alterba. Imádom, egy igazi romlatlan édes izmos kis muki. Kár hogy a narválokra bukik. Ilyen sem volt még, az egyiknek túl dagadt vagyok, a másiknak túl VÉKONY.

2 banán után is éhesen, így már bevettem a szlovák csodát, ami szép lassan kezdi elnyomni az étvágyam, de ideges is leszek tőle. Sajna ma semmi humor, semmi sziporka, szabadságra ment úgy látszik a jókedvem, lasztminitbe van a szemét.

Másodszorra tettem olyat, h relatíve ismeretlenül írtam pasinak a fb-on. A kis Makákószeműnek. volt egy levélváltás már a tematikus oldalon, de úgy látszik ő is egy romlatlan lélek, és ritkán csekkolja. Így betámadtam a fb-on is, kiváncsi leszek, mit szól hozzá.

Ja, és mindenki szerelmes, terhes, meg ilyenek. Valami lehet a csapvízben.

A bejegyzés trackback címe:

https://elpao.blog.hu/api/trackback/id/tr953162356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása