Kihagyáshegyek.

Címszavakban: a bálvány feltápászkodott egy időre. Volt egykét levél, egyszer volt nálam, smároltunk, ignorál, ignorálni fogom én is. ÁÁÁ... a naiv hülyéket lelövik, ugye?

Zé elhidegülőben, mert (szerintem) szégyenli, hogy az általam megismert pasikkal kavar, és ezt észrevettem. De köszöni, nagyon jól megvan a pasijával . Hahaha, szép dolog a szerelem.

Update: Csé ma elkérte a blog címét, mert én hülye kikotyogtam. Emlékeztető magamnak : semmi terhelőt írni róla :P

 

Holnap a kisgyermekes barátnő szülinapja, remek, ismét ihatunk a konyhájában.  Csak a szombat éltet. Vagy a péntek.  Mindegy, csak pia, szlovák doppingoló fogyitabi és zene legyen.

 

 

Címkék: első olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://elpao.blog.hu/api/trackback/id/tr883161486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása